Politici
dsmdesign
2016-11-28T21:22:18+00:00
- Asigurarea serviciilor de taxi la nivelul cerintelor Mileniului III
- Crearea unui sistem modern pt. accesarea in mod variat si facil a serviciului
- Imbunatatirea continua a calitatii serviciilor catre clienti
- Comunicarea bidirectionala in timp real cu clientii
- Dezvoltarea continua si implementarea unui sistem informatic de ultima generatie
- Preluarea in timp real a feedback-ului de la client pt adoptarea imediata a masurilor corective si/ sau imbunatatirea continua a serviciului prestat
- Anticiparea cerintelor clientilor si dezvoltarea de solutii adecvate nevoilor lor
- Cresterea continua a nivelului profesional al operatorilor nostri
- Selectia riguroasa a soferilor si vehiculelor
- Adoptarea Codului de Conduita al FIBER TAXI
- Leading Edge Technology – Actualizarea permamenta a tehnologiei
- Around the Clock, Around the Customer – Permanent pregatiti sa ofere servicii clientilor
- Continuous Customer Feedback – Ascultarea permanenta a clientilor
- Customer Intimacy – Anticiparea cerintelor clientilor